11 april

Todeloo!
 
11 april i mat:
  • Sallad på restaurang
  • kommer nog äta lite mango sen också som middag.
  • Cola light o kaffe
Ut:
  • gå en del
 
Var ute med 2 andra.
De ville äta på en pizzeria???
ja vart livrädd o fundera på vad fan ja ska äta???
Som tur e ar de iaf sallad. :)
 
Annars idag så har ja vart lite utanför min stad i mindre "byar" o kikat i bland annat secondand o andra söta butiker.
På en av de söta butikerna köpte ja en rosa hjärtformad skål som ja kommer att stoppa de mesta ja äter i, liten o bra :)

Vikt today: 52.7
samma som igår
 
Lite diverse bilder;
 
så kan ett mys se ut på em.
Cola zero o funlight :)
 
har ni provat denna?
drack den då jag jogga igår.
smakar ok. påminde dock om nån sprit jag druckit förut.
.
 
Före mat
 
åt ca 2/3 delar av denna sallad. plus lite dressing.
 
Förresten e dessa nya.
Köpt på nån sportbutik, byxorna på en barnavd.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara M

Men vad fiiin kropp, kunde bara önska en sådan!
fortsätt så!
lovely

Svar: mee tack! =))
M

2013-04-11 @ 22:55:15
Postat av: Siri

Oj vad paff jag blev, tror att jag varit på samma loppis som du!
Vilken stad ligger den i?

2013-04-12 @ 08:57:22
URL: http://siridesire.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0