16 april. funderar...

todelo.
 
nu e jag tillbaka till min lya.
saknar redan min fina kille.
 
som ni ser så har ja ätit mat, mycket mat. det ar vart vanlig husmanskost, grillmiddag, alkohol, godis, glass,chips och damdamdaam; pizza.
vikten e på flera ton antar ja...
 
ja har inte disciplin när ja e där.
o ja vill inte verka vara en dryg flickvän som bara tänker på att gå ner i vikt, sånt e ju inte kul för A...'
 
o ja vet inte hur ja ska göra med den här bloggen. ja har ju den för att kunna skriva av mig om mat så att andra ska slippa höra mitt tjat lika mkt. plus att de kanske inte blir så glada om de ser allt man tänker om vikt. ja vill inte vara en börda, speciellt för min kille. just nu känner jag mig bara allmänt misslyckad, fet, dryg o allt...
 
dålig tjej som har en blogg han inte vet om, ja vill att han ska veta allt om mig.
han e ju min andra halva. <3
får väl kanske visa bloggen sen men då kanske han blir ledsen/tycker ja e konstig eller nåt?
eller ja vet inte, men ja gillar inte hemligeter alls....usch...
 
älskar ju min kille så himla mkt o vill inte vara världens sämsta flickvän som inte lyckas med nåt...
 
men vill prova att gå ner liite till iaf innan ja talar om den här bloggen.
eller stänger den?
 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0