2 april

hey fina!
Det går inte så bra för mig hörrni. Mest på grund utan att jag köpte hem massor med mat till påsk till mig och killen så han skulle få några goda påskdagar. och nu ligger det självklart kvar massor av denna mat, som jag inte gärna vill slänga. samt godis o lite annat skräp.
 
vad gör man liksom? ska jag slänga massa? Jag vet inte. Skall nog äta upp en del iaf. tänkte slänga 90% godiset nu i alla fall. Och äta upp den mesta av maten då.
Så ska jag försöka mig på att träna lite på ons tors.
 
I natt på jobbet var en riktig drygnatt då jag var vääldigt trött o de hade hänt massa grejer.
Matintaget under typ ett dygn har väl vart
  • ett par hårda bröd med kryddost o skinka,
  • lite godis
  • en fläskgryta jag gjort, rätt fet. tog dock utan potatis i natt, körde bara grytan.
  • och säkert lite annat jag glömt.
och det skall tilläggaas att jag ätit maaasssoor under påsken. skräpmat o sprit.
 
jag vågar inte väga mig på ett tag nu känner jag. Då komme rmotivationen gå ner ännu mera.
 
Puss så länge!!!
 
snygg
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0