23 apriiil

Toodls snyggingar
 
summan av kaloriintaget detta dygn vart för mkt.eller ja, typ 1,5 dygn.
ca 1100 kcal o de kommer ja gå upp av.
I know my body ;/
så blir inte vikt tagen på nån dag iaf.
Lika bra.
 
jag ska ta tag i mig sj lite mera nästa vecka e de tänkt, i min skalle.
för de blir feeest i helgen då ja fyller 25.
o den helgen skall INTE få bli övertagen av matångest.
ja kommer stoppa i mig lite av varje men det får ja absolut.
speciellt om de e planerat o jag har planer efter så de e lugnt.
ingen större brådska :) tid finns.
 
 
 
wow
 
.
 
 

Kommentarer
Postat av: Siri

Sv: lättyougurt med äpple och kanel?
Finns yougurt med endast 35 kcal/100g :)

kram

Svar: mmm :P.. bara provat fil me de. e lite rädd för yougurt :P
M

2013-04-23 @ 11:33:46
URL: http://Siridesire.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0