Dagen 3 april, mat, träning osv

Hei alla kämpare!

Så, nu tänkte jag skriva hur dagen vart efter lite funderingar.
Det vart först en fasta på 19 timmar.
 
Sedan har maten efter det vart:
  • Lunch- En egengjord sallad med skaldjur o lite dressing, pepsi max till. ca 300 kcal
  • mellis- En celsius och en halv proteinshake ca 50 kcal
  • Middag och kvällsmål- Olika fruktbitar; melon, mango, jordgubbar och druvor. Med en liten skinkskiva, lite ost samt ägg. Ca 300 kcal
Summa är ca 650 kcal in
(orkade inte räkna helt ordentligt men på ett ungefär iaf.)
 
Träning:
  • En powerwalk ner på stan på 15 minuter, samt knatat runt på stan i rätt bra takt.ca 50 kcal
  • Cykel till gym ca 20 kcal
  • Crosstrainer 32 minuter, minus 300 kcal
  • Styrketräning ca 20 minuter ca 100 kcal
  • cykla hem ca 20 kcal
  • stretch
= 490 minus ca
 
Summa på hela dagen ca 160. Kan vara mer. Säg 250 då för att vara mer säker :)
 
Oj så snygg kropp!
 
Fin :)

 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: captivatedminds.blogg.se

Svar: det var tydligen bara en muskel, men blev sjukt rädd ändå. Om man googlar på typ "hosta och feber" så säger Google att man är dödssjuk, om du fattar hur jag menar. Haha. ❤ Och det är tydligen en muskel jag använder när vi bär 25kilos höbalar i stallet så jag blir tydligen inte ens av med den heller.. Men tack för att du la ner tid på att svara. Puss!! ❤

2013-04-03 @ 22:56:12
URL: http://captivatedminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0