Fundilera

Hey alla söta!
 
Sitter och funderar på hur jag skall göra.
Är ledig inatt och imorgon natt.
Går alltså på passet på fredag natt.
Det betyder att jag har tid för att äta mindre, för på jobbet behöver jag rätt mycket energi.
 
Nu går tankarna på hur jag skall göra fram till fredag kväll:
 
  • fastaa?
  • Inte fasta?
  • minimalt kaloriintag?
  • Flytande föda?
  • Träna järnet?
  • Jämna små måltider?
Eller hmmmm vad skall jag hitta PÅÅÅÅÅ!!
 
Har just nu fastat 15 timmar ungefär.
Känns bra att magen är lite halv tom.
Har dock inte vågat väga mig efter påsk hets, men gjorde det nu och den står som jag vägde innan påsk, nämligen 54 kg.
Tuuur att jag inte gått upp 5 kg som det kändes som liksom!
Men jag hatar denna siffra, nu är det bara köra.
 
Återkommer med hur jag gör sedan ;)
 
Puss!
 
Wow, vill att alla mina jeans skall sitta så där sen.
om inte ännu större såklart.
 
Brun snygging.

Kommentarer
Postat av: Siri

Bra jobbat!! Härliga inspirationsbilder du har i din header.. Ser ut ungefär som på din bild till vänster, nu ska jag
Bli lika fin i kroppen som dig hade jag tänkt :-)

Svar: Men oh, tack söta Siri. Skulle vara roligt om du hade en blogg man kunde kika in på :)kram!
M

2013-04-03 @ 19:00:47
Postat av: Siri

Hade en under förra året, tyvärr blev den "upptäckt"
Och jag var tvungen att sätta lås på..

Ska se om jag vågar öppna den igen, hoppas
Ingen i min omgivning läser :-)


Svar: Ja gör det! :D alltid kul att läsa, hihihih . kanske inte lägga upp bild på ansiktet åså?
M

2013-04-04 @ 00:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0