jobbigt

Hej! Nuuu är jag riktigt hungrig måste jag säga. Jag ska skriva imorrn när jag kommer hem från jobbet om ett prata timmar vad jag ätit åså. Men nu är det sjukt drygt. Jag är sugen på allt och riktigt hungrig på mat. Magen vill ha o hjärnan med. Inte bra att jobba när jag känner så här känns det som. Jag har hand om diverse mediciner, ringer ambulanser, fixar saker som har med liv att göra på natten... man vill inte gärna göra fel. Har dock en kollega iaf. Och så går jag av kl 07.00 och sedan är jag ledig massa dagar, så skönt! Men nu ligger det massa goda bullar här framför ögonen som kollegan trycker i sig. Jag ska fan heller inte vara lika fet. Hon äter jämt massa bort bröd med ost på natten samt fikabröd då det finns, plus den vanliga måste hemma sen, inte konstigt att hon väger ca 3 ggr mer än mig. Vill inte bli så. Nu ska jag fortsätta inta koffein o jobba klart de 6 timmar som återstår. Sen hem i världens varmaste dusch o blogga o sova o känna mig fet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0