mateen, shopping, jeansstorlekar?

todelooo skinnysar
 
försöker i gen dåååå :P
 
maten idag:
 
tacos bestående av:
  • ca 1 dl köttfrärs, lite mindre tror ja
  • en del grönsaker (lite gurka, tomat, lök, paprika, sallad)
  • tomatsalsa 20 kcal/100 g.. åt kanske 30 g av den
  • jalapenooos namnam typ 45 kcal på 100 g. åt ca 30 g
  • typ 8 bitar fetaost
  • en tesked gräddfil
sen har jag knaprat massa Läkerol av olika slag o Loka (hallon persika rätt god), vatten, kaffe åså...
 
Motion:
  • PW till brorsan ca 1,1 km 10 min
  • Jogging på kvällen med bror ca 1,9 km 10 min
 
O en annan kul grej för mig själv är att jag köpte typ 6 jeans idag. secondhand.
O jag har för mig att jag har typ waist 27/28/29 och stl 36 och S, el nåt i de stuket.
 
men fick med mig hem jeans i både waist 26, 25 och 24!
och XS!
wtf trodde jag inte...
 
men de har kanske krymp storlekarna i butikerna??
för detta e ju secondand o de kanske var större förut i storlekar?? vad vet jag.
nu vill ja prova i en riktig butik.
men kändes bra iaf :D
o märken som jag gillar som tex g-star mm, sitter fint tycker jag :) ...
*happygirl.*
 
Snygg girlie!
 
köpt detta protein förresten.
tycker inte om att de var kalorier i bara.
men man kan se den som mellis/midda efter ett pass.
'
wow vad fin.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Siri

2 bra tips vid tacos är att byta ut gräddfilen mot lättkvarg (ca 55kcal/100g) och att äta tacosen i salladsböaf istället för bröd, blir supergott om man blandar allt, utan att det blir så mycket kaloriemässigt :-)

Kram Siri

2013-04-11 @ 05:37:15
URL: http://siridesire.blogg.se
Postat av: Caz

SV: Du kan om du vill fina :) Fortsätt kämpa! Be strong, så ser du snart 4:an <3 kram

2013-04-11 @ 06:19:15
URL: http://inteutanattfalla.blogg.se
Postat av: Alisha

<3

2013-04-11 @ 08:11:59
URL: http://alishasizezero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0