Mot storstaden! :D

todelo!
 
-~♥~-Om ett par timmar far ja till storstaden till min kille.
Dit ja kommer att flytta juuu om ett par månader, wiiieee..-~♥~-
 
kommer bli sprit o diverse middagar.
Vet inte hur det skall lösas riktgit.
Vin, det e de ja kommer unna mig vet ja, torrt. Vill koppla av.
Sedan står grillmiddag på tur.
Killen snackade om kött av nöt el lamm typ.
Då kan ja ju stoppa i mig lite av det med mera sallad tänkte jag.
 
Sen kommer han vilja köpa godis o sånt.
Får försöka ta ett bättre alternativ eller ta ett par bitar.
Så får det bli.
 
 
 
detta e ett perfekt ansikte enligt mig för att prata om nåt annat förutom kroppar.
eller ja finns många fina olika typer av ansikten.
Men detta tar typ priset ju.
Wow
 
Oooo ja vill vara bruuuun!
så ser man iaf ut som en brun valross istället för blek , hahahaaa
 
 
 
PUSS!!!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Caz

SV: Kämpa på så ser du snart 4:an :) Jag började ju på 68kg. Det känns som en lång väg, men DET GÅR bara man vill tillräckligt mycket <3

Tyvärr har jag vaknat med samma tunga känsla idag. Men jag hoppas det blir bättre :) kram

2013-04-12 @ 07:08:17
URL: http://inteutanattfalla.blogg.se
Postat av: M L

ha de så fint sötis!
:* <3

Svar: tnx!! :) <3
M

2013-04-12 @ 07:32:09
Postat av: Siri

Åh, ha det så bra fina du!

Kram siri

2013-04-12 @ 08:52:54
URL: http://siridesire.blogg.se
Postat av: Elin

Sv: Hihi. <3 Det klarar du nog!
Ha det bäst! :)

2013-04-12 @ 17:59:15
URL: http://simpleway.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0