Överäten

tjing alla sötbollar!
 
I går åt jag  för mycket, speciellt på slutet av dagen. Men då var det tur att jag iaf tränade.
Det som är surt när jag väl tränar, det är att jag blir ännu mer hungrig. Nåja, jobbar natt hela helgen så då kan jag inte träna och då får det bli mindre käk helt enkelt.
 
Igår IN:

Frukost: 2 dl lättfil
Lunch: 2 lövbiff, grönsaker, ett ägg, en tunn skinkbit, lite sås och ost.
Middag: hemlagad gryta och grönsaker
Kväll: lite chips och dip, lite godis. :/
Plus kaffe med mjölk, funlight, celcius, pepsimax vatten.
 
ca 1500 kcal. föööör mycket!!!
Note to me:
skulle ätit en lövbiff, mindre gryta och inget snacks alls så hade det kunna vart ok.
 
Igår UT:
Cykel till gym: 20 kcal
crosstrainer 30 min: 230 kcal
styrketräning: 100 kcal
cykel hem: 20 kcal
En promenad en timme med en vän som inte kunde gås å fort: 130 kcal
 
500 kcal ut.
 
summa totalt:
ca 1000 in under dagen. jäkla skit.
men jävligt tur att jag rörde på mig åtminstone.
 
Om det nu är något jag ska skulle kunna skylla på så är det väl pms och snart mens, men nej, jag ska fan hålla igen munnen trots att jag e sugen. men väga, mig, det tänker jag så fan heller göra, hahah usch.
det jag dock tycker är lite konstigt, det är att jag körde på samma level på crosstreinern igår och brände 70 kalorier mindre, och ändå så körde jag hårdare denna gång? vad fan... men när jag tog av mig hörlurarna så gnisslade crossen som bara den, kanske var det nåt fel på den eftersom ingen annan ville ha den? Nåja...
Känns hur som helst bättre att äta mindre kalorier än så här och träna mindre, typ en pw bara, för då blir hungren inte lika stor. 
 
 
oh så fin hon är
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0