skit också

hej...
 
Det började bra med nåt liiitet mål.
Men den 8 april slutade med kalorier på ca 1500 ... kanske mindre men skriver det.
Fan! fått mat i min enorma mun tills ja e "nöjd", men skulle kunna få in 2 pizzor nu också.
 
In:
  • Tunna hårda bröd m frön i me lite mjuk kryddost o 2 tunna skinkbitar
  • ett par mini tomater o en skål vindruvor o lite torkade plommon
  • En mini portion av hemmajord köttfärs med fullkornspasta
  • en varma koppen
  • Chips :(...
Skäms så över chipsen framför allt, men har lovat mig själv att skriva ut vad ja proppar i munnen för skit...
 
Varför hittar ja inte en smal o fin balans...
 

Kommentarer
Postat av: Siri

Vet att det känns förjävligt när man kommer över sitt kaloriemål. Försök vänd på det, tappa inte modet, en "normal" människa ligger ju inte på 1500, utan snarare 2000 kcal under en dag. Du ligger ju 500 under!! Det är ju kanonbra:) dessutom är det bra att "lura" kroppen med olika mkt kaloriintaget hela tiden, annars ställer den in sig på svält och förbränner inte lila mycket :)

Ps, kul att följa din viktresa, du är en stor inspiration :)


Kram Siri

Svar: Ja okii ska försöka vända på det, men vart liiite svårt då min kropp idag känns som 100 kilo o över svullen men vart genast på bättre humör av din kommentar ! :).. men känns dock som att min kropp gärna vill gå upp massor av att äta som en "normal person"... måste vara nåt fel alltså. men jag har en lite speciell ämnesomsättning också o käkar medicin för det. men de kan jag inte skylla på :)
Tack Siri, vill fortfarande läsa om dig! Kram
<3
M

2013-04-09 @ 07:10:15
Postat av: Eva

som siri skriver, det e bra för kroppen att variera lite, försök att intala di det o bli inte besviken.
o det bajsas ut direkt typ ;)
kram fina du

Svar: aaa ska försöka, ... kraam, :P
M

2013-04-09 @ 07:50:11
Postat av: A

du e skit fin o e så bra iaf!
puss

2013-04-09 @ 08:33:38
Postat av: Siri

Nu får du gärna läsa om mig och min resa jag ska göra.
Skäms som en hund över min nuvarande vikt, men det ska det bli ändring på :-)

kram siri

2013-04-10 @ 11:04:59
URL: http://SiriDesire.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0