I´m A F* Joke!

Tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
 
 
Japp, jag måste vara det största skämtet som finns, som snackar om att knata till ett gym o dricka pulver.
Det vart förfaaan inte nåt j*vla gym eller pulver.
Det vart till att vara tjock o stoppa i sig thaimat o glass!
 
Va e de för fel liksom???
Men killen ville vara söt o komma ut lite o få luft o mysa lite typ.
o det var mys.
 
men tjock e jag i vilket fall.
 
Borde ja ens ha en plan tills imorrn? Kan ja ens fixa det? Måste fundera lite på det... :/
 
Jag just nu. chillar i soffan o precis stoppat i mig glass.
.
Ute o shoppar lite med polarna
 
O detta sulle kunna vara jag. Men det som skiljer sig är att ja inte e vig
 
I wish
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0