Upp igen då...

Todelo Jag måste driva mig sj o min kropp till vansinne med flit känns det som. Nu e ja uppe på 54,4 efter denna helg. Det har blivit vin, cider, korv med mos bricka, glassstrut, snacks valnigt mjukt bröd o ost samt frossa i Tacos det sista ja gjorde igår kväll. Så japp, typ 1,6 kilo upp dårå. Som ja vet tar flera dar att gå ner för mig igen! Funderar nu på att åka ner till ett gym idag som ja fått ett gratis testa på vecka. De e bra för ja e pankt typ. Så om de e bra där så kan ja köpa ett par månader på det stället sedan då ja får sommarjobbslönen :) Ska fråga killen om han vill med också :) Så funderar ja också på lite pulverdiet 2 dar. det finns kvar ett par påsar sedan förut.
.

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Uppe på 115 igen... Gött liksom

Svar: Surt. ;/... vart thaimat o inte gym som ja skrev nyss. haha ja e ett skämt.
M

2013-08-05 @ 15:07:02
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0