Köttbölläää

Hey hey korvbollar små.
 
dagens mat, hmm igår? var tiidigt imorse (middag för mig typ),köttbullar o makaroner.
sen vid 22 tiden igår en paj och tunnbröd med pålägg. 
Lite snacks
På jobbet där emellan drack jag powerking sf och vatten.
 
snart kommer bby hem o ska äta o jag brukar äta med honom. 
det blir typ 8 Tim sen jag åt om jag äter med han kl 6-7 nu på morgonen.
får se om det blIr nåt. Sugen på te iaf. 
 
Ska jobba på mitt andra jobb ikväll som jag inte vart på flera veckor. Känner mig orolig och inte i fas att vara på alerten. Fan. Aja blir nog bra. Hoppas jag Jobbar med min favvis Indien gubbe.
 
är hängig, vill ha lite sooool o äta nyttiiiigt. Nästa lön, då ska jag köpa bra grejer. Men får bara nån liten slant men det fÅr duga. Har inte Råd att köpa nu för vill köpa nåt mer till pojke i julklapp samt måste ladda på busskortet igen såg jag. Hahah typ sååå ovärt att jobba nästan då en stor summa av lönen ändock blir kostnader att ta sig dit :p...
 
puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0