Merry x mas o gott nytt med nya tag?

Hejsan alles!
 
Dagens:
Två hård bröd med ost o smör, lite lättyoghurt. Sushi, california roll (majonäs i mm) plus soppan o en hård macka Sen blir det en muffin
 
Nu är det snart nytt år och jag tänkte köra den här standard grejen att börja året att vara nyttig nu. Tycker inte om när det blir hets egentligen runt nyår men nu har jag bestämt det så det får kännas som en nystart och glömma de senaste veckorna/månader med för mycket mat o lite motion.
 
Det blir 5 rätters och dricka på nyår. Eventuellt skräpmat dagen efter eller på natten. Men det är de sista vräka i sig maten i så fall. Sen ska jag väl vila nån dag men efter det så börjas det. Jag vågar fortfarande inte väga mig men gör nog det om nån dag. Kanske bra idé med mätning också men får se. Jag ser på kroppen ganska bra i spegeln när jag går ner samt på mina olika byxor o jeans. Jag har tjockis jeans, smalare jeans, mellan jeans osv hehe.
 
Har skrivit lite malistor mm men ska nog göra en mer utförlig samt träningsshema. Träningen kommer dock kanske se lite olika ut beroende på om jag får extrapass på jobb el ej, men ska trycka in så gott det går, :)
 
mmm vill se nr 4 på min våg. Skulle kännas fint. Så 49 är just nu i sikte. Men det är rätt många kilon dit. Sen får vi se hur jag ser ut då. En sak i taget. 50 kommer också att kännas bra förresten när jag ser den siffran. 
Men vill ner lite till efter det men det tar vi då :)
 
 
Hoppas ni mår bra o kram på er!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0