Nionde december

Hejsan alla ponys!
 
här ligger jag i soffan o gosar ner mig. Nu skulle jag kunna skriva att det är världens myskväll med en härlig film, världens mys filt, ljuslyktor o söt vovve på benen. Men jag tycker det kan vara lite små jobbigt att läsa hur andra glorifierar sina hemmamyskvällar, spahemmakvällar o mysiiiipyysiii hahahah även fast jag själv alltid gör så, spec på min andra blogg. Haha har ni inte tänkt på det att folk skriver sånt heeeela tiden, typ "oh värsta myspysfredagen med myspys the, haha  awesome. Eller när nån/man fikat en torr macka på stan med en bekant, så ser man tex på fejjan: vääärldens gofika med sötaste Emma, puss puss love u xxxxxx... Hashtag nånting ;)... 
Sorry fastnade lite men tycker mänskligheten e så kul bara, inklusive mig själv. 
 
för jaha så tar vi mitt patetiska snack då, maten går åt helvete o träningen lika så och det resulterar i tjockiskänslor. Men jag brukar känna min kropp hyfsat bra och vet när jag egentligen inte gått upp så mycket utan det bara e hjärnan som e lite dum. Men nuuuu, NUU hörrni kan vi snacka fett på riktigt. Fett och socker som sitter fast på kroppen som behöver förbrännas bort. Vad göra? Blir att sätta igång nu med träning igen o bra mat. . . Fnissade lite bara av att skriva det och såg typ en pizza framför näthinnan. Bra början ju ;)
 
puss på er små gooos myyyysisar, nu blir det "hemmaspa" med en skön ansiktsmask för säkert hela 15 spänn, hehe ;D
 
Pysslat julapelsiner. Plus såna svarta pluttar på..nejlikor? Typ..trodde det skulle dofta gott överallt. Vilket var en miss. Har även bakat julkolor o kladdtårta. Som dock vart äckliga, som tur var kanske :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: v.

Svar: Ja, det var det verkligen! Ska försöka hitta i affär. Fick en påse och vill ha mer mer meeeer. ♡

Svar: Oh wow iihi skriv om du hittar det!
Sceletorya

2013-12-11 @ 01:35:20
URL: http://vapenbroder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0