Todayyzz

 
Elluuu alla smulor!
 
imorse åt jag två mjuka mörkare bröd med makrill o leverpastej samt ägg o sill, ingen liten måltid haha.
sedan var lunch/middag 2 och en halv skiva blodpudding o lite bacon o lingonsylt.
o nu på kvällen en litet glas vitt vin. 
Wow plodpudding o vin ;)
 
just nu sitter jag och klurar på bantnings planer, det är jag bra på men inte att utföra, haha.....
frågade killen vad han trodde om hur lång till det skulle ta att gå ner tex 7 kilo. Jag själv trodde ett par månader, han trodde några veckor, det gav mig nåt slags hopp om att det kan gå för mig. Så småningom ;). Måste bara rycka upp mig! Just nu lagar vi så mycket o vanlig husmanskost som jag gillar så äter så mycket. Får antingen säga till killen att jag ska göra egen sallad o proteiner mm eller så från jag behärska mig så jag inte äter för mycket vanlig kost. Det brukar funka bäst för mig om jag gör nåt eget som tex tonfisksallader o dricker lättfil o lite sånt. Så kanske ska ta några sådana veckor... Hmmmmm :) 
 
puss ååå er 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0