Vågar inte

 
 
Hej sötbullar
 
jag vågar inte gå ut på mina nattpromenader som jag går på då och då. Här om kvällen var det nåt rån/pistoldrama 30 meter från mitt hus. På en bro. Men på min sida av bron är det ett lugnt villaområde med halvsnobbiga rikemanspersoner = lugnt och skönt för min del. Men på andra sidan bron är det ett stökigare område och dessa personer som stökar brukar röra sig hitåt ibland i gäng osv. Så det händer lite saker då och då.    Så nu har jag inte lust att gå ut på natten mer, faaaan jag älskar ju nattluft! Dock känns det mer OK med vovvarna så kanske ska kunna våga iaf. Inte för att dom är stora men iaf...
 
idag har jag ätit köttbullar och makaroner samt nån macka. Rätt mycket mat. 
Sedan jobbat. Och jobbar rätt mycket denna vecka för fick 2 extrapass, bra så jag får nån krona. Men fan var jag avskyr att vara timanställd. Är van med fast jobb och stabil inkomst. Men så blir det om man flyttar antar jag, får kämpa vidare ;) ... 
 
Puss!
ä
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0