Food food

Tjululu
 
  • som sagt vart det filblandningen imorse.
  • sedan sallad med dressing, två ägg o ett hårt bröd med ost o lite dillkaviar
  • fruktsallad på äpple o melonbitar
  • liten bit kexchoklad o ett mariekex
 
o imorrn börjarsommarjobbet. E sååååå stressad och uppgiven över det. Känns hemskt faktiskt o jag blir dessutom en sämre flickvän när jag mår dåligt. Jag blir irriterad o konstig. Men pojkvän försöker hjälpa o fixa med det han kan. O nu bokade vi in en hotellfrukost på måndag då jag e ledig så jag ska tänka på den när jag jobbar i helgen. Ja å då ska jag äta väldigt mycket. Nam.
 
dagens vikt: 54,8.. Minus 0,5 sedan någon dag åtminstone. 
 
Imorrn är planen att inte äta mkt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0