Ingen lust

Hej
 
har ingen lust till att varken banta, vara nyttig el motionera just nu. Bara äter som en vanlig människa o vågen visar    Mycket troligt uppåt. Hoppas att jag finner motivationen snart. Men jag tror att jag e lite trött av flytt o den omställningen som blir. 
 
  • Idag har jag ätit fil o fiberflingor till frukost. 
  • Delikatessbröd med pålägg o frukt till mellanmål (ost, skinka, grönt)
  • lite godis o småkakor
  • o panerad fisk med potatis, sallad o sås till middag 
 
o det känns som jag väger 200 kilo. Usch, vill ha ett gymkort El crosstrainer. :(.. Det brukar funka bäst för mig samtidigt som jag äter typ sallad o protein. 
Kan dock inte lägga mina slantar på det nu. Får bli senare hoppas jag. 
 
Har dock fått världens finaste cykel av pojkvän. :)))... Den vill jag rulla på imorrn!! Han hade letat som attan efter en rosa o fin o tillslut hittade han en jätte tjusig, så snäll ^.^ 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0