Me in the dark. Bilder på mig och blaaa blaaa

hi rainbows and clouds!
 
tog mig nyss två st bilder på mig. Vågar dock inte ta i spec ljust sken för att jag känner mig så fet. Men så här ser jag ut just nu. Undra vad som krävs för att jag skall få se ut som jag vill? Svält samt träning? Jag vet inte...
 
vill även säga att jag kan få min mage att se gravid ut också Just nu. Men det har jag inte lust att visa er. 
 
För ca 15 min sedan. :/... Hmmm...ja ni ser själva vart man skulle kunna kapa osv. 
Mina "hääärliga" fucking 55,3 kilon Till min korta 160 centimeters kropp.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: E

Men snygg . Själv är man riktigt fet medan du har drömkropp. Kram <33

2013-07-17 @ 00:23:56
Postat av: Daniella 🌙

Asfin ju!

Svar: Tack så mkt. Önska det kändes så. :/
M

2013-07-17 @ 01:33:37
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Du ser ju grym ut på varje bild! Är 161 och vägde 53-55 förut, så samma stats som du men såg inte i närheten så smal och fin som du! Nu väger jag dock mer pga hets...

2013-11-18 @ 12:02:49
URL: http://www.h0minem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0