När vågorna skvalpar

Hej.
 
vakna. Makeup i 2 timmar för att dölja sig lite under masken. Göra sallad o fruktsallad. Cykla en sväng med pojk. Sol. Ta en glasstrut. Cyklade förresten över en mil igår. äta sallad med pojk. kika tv. 
nu surfa o slappa lite. 
 
Salladen jag gjorde till oss idag vart på: gurka, tomat, majs, tonfisk i olja till honom o i vatten till mig, lök, paprika, champinjoner på burk, grönsallad, kryddor, ägg o lite dressing på det. 
 
Fruktsalladen gjorde jag av ett rött äpple, ett grönt samt gul melon. Vad den heter vet jag inte. Sedan en strimla honung över det. Tror dock inte det passade på.
 
 
Så har ätit av tonfisksalladen samt glass o hårt bröd med ost.
blir lite mer Snart. 
 
Inte velat väga mig idag dock eftersom siffran gjorde så ont igår :(
 
puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0