Nuså?

Tjennaaaa 
 
nu är vi tillbaka från semestervecka vid havet i Sthlm. Det har vart riktigt mysigt o skoj. 
 
Nu har jag ätit massa grillad mat o annat mums. Jag vägde mig på en våg som fanns där och på den stod det 54,3 kilo. Det är upp runt ett kilo ungefär. Efter det har jag tryck nån pizza och lite annat. Så säg 54-55 kilo nu kanske. 
 
Men nu är det rivstart, typ iaf. Ska äta bättre denna vecka o motionera. Jag tog upp min våg från packningen nyss så det blir ny vägning imorrnbitti. Sedan ska jag äta upp en matlåda imorrn på skinkpasta med gräddsås, men jag ska dela den i två o det blir då inte mycket mat. Samt typ mjölk o fiberflingor o frukt o grönt. 
 
När min pastarätt e slut imorrn ska jag göra en tonfisksallad till mig o beby på tisdag. 
 
Motionen får bli powerwalks o kanske nåt mer som jag får komma på. Möjligen lite situps o annat man kan göra hemma. Har ju inte gymkort här än. Det får jag köpa om jag får ett fast jobb här Borta. 
 
Trodde att jag skulle väga 60 kilo på riktigt när jag kom hem, så jag får vara OK nöjd med vikten. Men vill ha bort den så fort som möjligt nu. Min mage ser lite degig o halv gravid ut ;/ 
 
Puss så länge :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0