Smida planer?

Hej hej.
 
Ätit för mkt som vanligt. Vart ju det jag skrev igår, plus mera hårda bröd, lite chips, kakor åså. Vääärt? Tydligen tyckte jag det...det e jobbigt att det finns hemma som fina pojk köpt. :( 
 
Nåja, måste försöka att lägga upp någon strategi nu då jag skall börja sommarjobba. Hahahah inte haft ett sommarjobb sedan typ 2006 eller nåt. men måste få in lite pengar iaf när man är flyttad till en annan stad och allt. Har alltid förut haft ett fast jobb ju... 
 
på jobbet känner jag mig mest äcklad av mat pga miljön märkte jag på intron, vilket e bra ju. det verkar som att man skall äta det som lagas där tillsammans allihopa så måste väl göra det. Skall ta så lite som möjligt då. Och om jag på nåt vis slipper undan mat så ska jag nog packa med mig nutrilett o protein samt frukt som jag kan äta. Och så ta med powerdrickor. Min älskade köpte hem 24 pack av både pepsi Max och en energidricka light nyss. Awesome. :).
det enda som e bra med att jag ska jobba är självklart pengarna samt att jag kommer röra på mig för nu sitter jag mycket. Samt hoppas på att inte vilja äta lika mkt. 
 
Börjar imorrn vid 12 På dagen till 21 tror jag. 
 
Hmm får se om jag vågar väga mig snart idag. Måste nog ha en vikt o se om jag går ner över jobbveckorna, ser det som en utmaning. Åså när jag e klar med veckorna så ska jag o pojk göra nåt jag ville planerade vi igår. Så då blir det lite shopping, restaurang samt ta nåt glas. O det skall vi börja på typ drottninggatan för att sedan ta oss till   Gamla stan o sedan kanske söder. O på den dagen vill jag ju inte väga lika som nu känner jag :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0