Solhimmel och morgondagg

Hej allesammans 
 
jani, vad säger man. Vad skall jag göra tycker ni... Jagbtror bra eller lite 1-3 dagar, sedan blire massa mat o godis el liknande 1-3 dagar. Ja eller mer eller mindre ser det ut som. så går jag upp nåt kilo och sedan ner nåt kilo. 
Baara stampar och har inte så mkt motivation. Vart hittar ni den när man inte känner det.? Jag menar, jag vill väga rätt lite.. Men det känns som att det kommer att ta sådan tid o kraft? Eller är det möjligt för mig att gå ner typ 10 kilo på typ 3 månader eller nåt sånt? läser om folk som gör det men det känns som supermänniskor, är jag en sådan mån tro? 
Måste finna min superkraft först. 
 
Idag har jag ätit mycket pyttipanna med ägg o annat till.
samt ett par godisar och kladdkaka som jag så duktigt ställde mig o bakade helt plötsligt. Bra där. 
Vikten var strax under 55. 
 
Jag.vill.ha.ett.gymkort.men.är.fattig.
 
om någon bara kunde säga till mig att han lovade att jag skulle vara tio kilo lättare om 3 månader om jag gjorde si och så. Skulle göra det direkt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fin blogg. Hur lång är du? :)

Svar: Tjäna. Tack. Är 160 CM kort ;)
M

2013-07-23 @ 22:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0