Tjockiz

Tjooooooo
 
idag: köttbullar, spagetti, sallad på jobb
biffstroganoff med ris och lite godis o kladdkaka hemma
 
yeeeeeeey fatttttyyyyyyyyyy 
orkar inte, efter att alla mina sommarjobbsdagar e över vill jag motionera mer o äta bättre. JApp.
varför inte nu då? Är för lat antar jag? El så tar jobbet på mina krafter, typ. 
 
Sommarjobbet idag var minst sagt kaos, haha bara skrattar då jag tänker på det. 
 
sugen på många timmars fasta snart också. hmmmm jaaaa skulle kännas lättande, 
fasta o coola zero om en el två veckor, mums <3
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: En flicka som är stark

Kämpa! Kroppen på bilden är allt annat än vacker.

2013-07-25 @ 11:57:13
URL: http://jessi91.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0