20 Juni, morgon

hej alla sjöhästar
 
Som sagt, igår vart det ju först minus 500 kalorier (eg mer men men :O)...
samt att ja var beredd på att äta nåt på natten.
för ca kl 03 på natten e som alla andras middagstid för mig eftersom ja alltid e vaken till morgonkvisten.
 
Mitt intag vart i natt: 11 st jordgubbar, under 1 dl lättfil o ca 30 st vindruvor ~180 kcal.
Så låg fortfarande minus iaf ;)
Känns dock som att vikten blir 100 kilo extra eftersom mkt av mina intag sker nattetid.
 
Idag måste ja väga mig,
återkommer med vikten. :(
 
Fresh pics
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Säger dom inte att vindruvor innehåller 5 kcal styck? Alltid varit rädd för det. 5*30 liksom, 150 kcal för 30 vindruvor..,

Svar: jag e faktiskt inte säker på detta. kikade lite snabbt på en sida o det stod att om man vill äta vindruvor för 100 kalorier så e det CA 28 st. men inte en säker källa kanske. :) nåja, de e frukt o inte pizza iaf (^-^)v .säger 150 kalorier för att vara på den säkraste sidan då :))
M

2013-06-20 @ 10:18:47
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Daniella 🌙

Menade inte att vara dryg eller så, vet bara att jag är rädd för det själv xD

Svar: Det förstår jag. Jag har också lite svårt för druvor så men äter aldrig jääättemkt påSamma gång så det funkar då o då ^^
M

2013-06-20 @ 12:11:59
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0