Fixa

Todeloo sweetys

Måste bara fixa detta nu.
 
Fixat "Runkeeper" o "Shapeup" apparna till mobilen (som jag inte tycker om så mkt dock).
Samt att jag har min pulsklocka som visar puls, kalorier o lite annat.
Nu e det bara att knata/jogga osv.
 
Men min Shapeup vill att ja ska äta typ 1000 kalorier. o det e inte min tanke iaf.
ska klura lite på det.
 
Imorrn ska Mommo fixa saker inför min flytt hos mig, samt att jag har tvättstugan.
kommer ta massa tid.
men ska fixa in nån prom på kvällen då e tanken. Ja, det blir bra.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Finns ju andra spring&matappar om du inte gillar just dom!

Svar: jag är inte nåt kunnig om vad det finns för nåt så fixade de ja visste om bara. kanske tar nån annan sedan då :)
M

2013-06-25 @ 02:15:15
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0