Imorgon!!

Tjenaa
 
imorrn börjar jag hårt e tanken. Jag åker hem från min käraste typ 2,5 veckor o då har jag ingen som lagar gottig mat samt att jag har tid kvar på gymkortet i min stad så det e bara att mosa nu!!!
 
har ätit skitgod mat här, samt fikabröd, godis,glass o alkohol u name it. Så nu är det hem o banta o träna som gäller. Det enda som kan stoppa e om vänner vill parta.
Men funderar även på att inte dricka alls, det saktar ner processen som attan ju. 
 
Måste göra upp nån plan först bara, har ännu inte tänkt ut någon dock. 
Men tror mina måltider får bestå av typ:
 
lättfil/fibergröt till frukost. om jag tränat så är det bra med gröten. 
 
Sallad med bara grönsaker o proteiner som tonfisk/räkor/lax/corn typ till luncher
 
middagar samma stuk, kanske lite makrill i tomat.
 
mellanmål frukt, kanske nåt ägg
 
Eventuellt dietpulver åsånt.
 
men helst i början så ska jag inte äta alla mål. O det jag äter i väldigt liten mängd.
plus pw:s, gym, springa, jogga osv. 
 
Vill hålla mig kring 0-500 kcal per dag så får vi se hur det går. Om det inte händer nåt så ändrar jag planer. 
 
har en målvikt i huvudet på dessa veckor. Hoppas jag når den. 
 
Nu har jag sjukt ont i huvudet, men ska nog koka lite kaffe sedan ut på en PW med doggsen, 
 
ps, man ser ut som en kossa om man äter massa b&j har jag märkt ;(
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0