irritation!

tjo
 
frukost/lunch:
  • lite minimjölk o fiberflingor
  • 2 vattenglas
 
-e så irriterad idag.
en del på grund av kassa sömnen.
men också för att ja råkade sälja en sak nu som ja köpt för typ ca 1500-2000 kr.. för 200 kr.
ja e så dum.
behöver mer pengar till flytt osv men vill inte kräva mer ju.
fan... dumt.
 
ååå så en annan sak,
min kompis som aalltid haft mindre o bättre BMI än mig, har ja nu börjat komma ikapp o snart har hennes BMI.
velat stå på samma o mindre än henne eftersom hon e en sån som aalltid får höra "vad smaaal du e"...
men nu, då ja börjar komma ikapp, ja dååå ska hon gå ner 2 kilo el mer?!
det gör mig så irriterad.
för hon har på senare tid frågat mig om kalorier o vad som e vad osv o ser att ja e mindre än förut.
så det känns som att nu ska hon fortsätta att vara "bättre" än mig så att inte nån kan säga att jaaag e den smala tjejen för EN  gångs skull.
 
Nåja, då blir det ju egentligen bara för mig att göra mig ännu smalare o ja ska fan få ha mindre BMI än henne nååån gång men utan att hon ska försöka att vara smalare aaaaal the timeeee!!!
 
sorry för att ja e kaoz. men jag ska göra kaoz me mina kilon!!! brännas ska de!!!
 
puss!
 
<3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0