Min söndagsmat o lite annat skit!

todeloo!
 
Som ja skrev förut så vart det middag ute med B-friend idag.
Det var mysipys.
Dock fööör mkt mat. men så får det vara ibland.
 
Blir mindre mat i veckan sedan :)
han köpte yoghurt, jordgubbar o äpplen till mig som ja skulle knapra på sen i veckan. haha. :*
 
Motion då? det hare kanske inte blivit mkt av nu. förutom maaassa dansa på midsommar o lite mys med killen lör, sön ;)
 
Fick ett par platforms av A, me love!
o köttet på bilden e lamracks. de e så sjukt gott.
Soppan smakade ja mest på dock, o vi åt inte allt bröd o killen fick lite av mitt ris.
Men lamm borde vara rätt OK att äta hemma ibland, fast utan massa feta saker till då, utan kanske lite sallad eller så bara :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Såg du att jag länkade dig som My little pony? ;)

Svar: haahaa awesome ju!! mitt hår e lite pony ibland ;)o ja fattar inte nåt om länkningar o bloglovin osv ens :P
M

2013-06-23 @ 23:15:00
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0