Naaattt

Tjululu Jag har det bra här med pojkvän, vi gör mysiga saker, går ut på pubar, äter gott, o har det fint, .nu sitter ja med färg i håret o har nyligen vart på en prommis med hundarna. 170 kcal bort där iaf. :).. Äter normalt här borta o lite till, men var o köpte lite dietpulver o drycker idag iaf som jag ska byta ut lite måltider med. Svårt att råbanta med min fina kille som vill att jag ska få i mig mat :)... Men får försöka äta lite mindre samt som sagt ta lite pulver ibland istället. När jag väl flyttat hit så blir det att köpa gymkort om jag har råd då eller så blir det bli mera joggturer o hemmaträning, pojkvän e bra på träning så vi kan säkert sporta nåt kul tillsammans också. :).. Puss på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0