pics

hejsan.
 
bilder från förra helgen o denna.
själv tycker jag att det e lite småtrist med bloggar utan bild på sig.
Jag vill dock inte visa hela mig pga jag inte vet alla mina läsare.
Men lite kan jag visa iaf, då o då.
 
kul har jag haft. Men för mkt mums.
 
♥Önskelista till glitterguden:♥
 
  • vill ha synligare nyckelben. jag e kär i det.
  • kapa bort ca 1/3 del av mina lår o lite till
  • överarmarna vill jag kapa på ca hälften o få lite konturer på dem ist för fett
  • få bort ryggkött. det e bland det fulaste jag vet då tex det dinglar ut kött då man har en bh på.
  • mindre rumpa men fortrafande kvar lite skump i den till min pojkvän, nåt måste finnas kvar..
  • Inte lida av pelikankött under hakan, det ska bort.
  • min mage skall vara platt som en planka
  • fläsket på sidorna av midjan typ, vad heter det? Kärlekshandtagen? Aja, det ska bort iaf.
  • Ta bort mina hamsterkinder med 80%
  • Vill se revbenen ordentligt
med mera.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Vonskareng

Jadå det är de! Haha eller... Vanliga makaroner xD kan hända att de är italienska dock, inte säker. Goda iaf ^^ men inte glutenfria eller så! Kram!

2013-06-16 @ 12:41:53
URL: http://vonskareng.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0