7/3 foood osv

Hey smala människor!
 

Nu är jag just hemkommen från mitt nattpass. Har vart där ca 11,5 timme.
Tnkte skriva vad gårdagens kost var.
 
Frukost:
2 dl fil med 2/3 dl fullkornsringar
Två hårda bröd med 17% ost och rökt lax
Litet glas lättmjölk
 
Lunch/Middag
Min sallad med en skvätt dressing
1 Varma koppen
1 banan
 
Och mängder med svart kaffe och te och lite funlight.
 
Träning:
Cykling till och från jobbet 40 Kcal? (vet inte faktiskt)
springa omkring o trappor på jobbet som en idiot i flera timmar 40 Kcal? (vet inte här heller)
 
Summa ca 960 Kcal mer eller mindre.
 
Har ju iaf vägt och måttat det mesta av maten och så kan man en del i huvudet.
kan ha förbränt mer än var jag räknat på. Men bättre att inte tro att man förbränt för mycket.
 
Fina människor.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0