Åker bort ett par dagar

hey!
 
Dagens intag hittills har vart lättfil med frysta hallon och lite rågringar.
samt 2 hårda bröd med makrill och nån skiva ost.
 
Men det jag tänkte skriva är, att jag åker till min kille i en annan stad ett par dagar. Så vet inte hur pass uppdateringen blir.
 
Han lagar dessutom världens godaste mat. ;(
Men jag skall försöka hålla vikten under dagarna.
mitt mål i slutet på mars är ju 52.
så då behöver jag bara gå ner några gram nr jag kommer hem typ.
så det blir nog bra. *hoppas*
 
puss på er och jag kommer kanske uppdatera iaf, det är skoj :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: charlie

aw gud vad snällt sagt tack!

Vilken förvandling du har gjort! Shit önskar jag en vacker dag kan se ut så!

Keep up the good work!

Kram

2013-03-20 @ 14:29:15
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0