Ärlighet med mitt tjocka jag?

Heyyyy smalisar!
 
Jag har nog tänkt att jag skall vara helt ärlig här med min vikt, längd och intag av kost.
Kommer att vara väligt jobbigt för mig. Jag är ingen sådan person som just nu har ork till att tex fasta, gå på ABC diet osv. Men jag skall försöka känna efter lite i några dagar här vad min kropp pallar med lite nyttigare mat som är fett och kalorisnål.
 
Jahapp, jag få då börja denna dag med att tala om för er exakt vad jag ätit i dag och min startvikt. Har inte vägt så här mkt på länge. Och går alltid upp efter att jag vart hos killen et par dagar, faaaaaan.
 
Men man får tänka på att jag imorse inte hade tanke på att starta bloggen, så då var jag fortfarande i mitt tjockis äckeltänk.
 
Here we go
 
Dagens fettis kost:
 
  • Frukost:  2 hårda bröd med kryddad mjukost plus 3 skivor hård ost med kert 38% fetthalt minst. 1 mugg med sockrig bäryoghurt
  • Lunch: 1,5 portion (säkert 5 portioner i någon av era ögon), av oxpytt med diverse grejer till som sockrig ketchup, hamburgerdresssigng, ett hårt bröd med bjukost och hårdost. 1 glas Röd mjölk till detta.
  • "mellis": En näve godis, om inte mer... tex choklad och annat. en jordgubbe. samt lite annat kräp jag säkert glömt av... :(
 
Ja, ni ser ju hur jääävla dålig jag är. Och inte konstigt att jag väger som jag gör.
Jag har ätit mc donalds, pizza och annat skräp i flera veckor nu också (mycket)!!!
 
Såååå dagens vikt: 56,7 kg. och då är jag endast 160 cm kort. Fyyyfan. Jag är så himla ledsen för detta.
 
Men nu var jag nyss på affären och inhanddlade råvaror som jag tycker är OK och slängde ut massa skit.
 

 

Kommentarer
Postat av: Elin

Om du tycker att du är kort så ska du se mig, 154 cm. :) Skulle vilja vara i din längd!

Svar: ah men jag menar till min vikt ;( uhuh.. om jag går ner så blir det bra
M

2013-03-05 @ 23:53:37
URL: http://simpleway.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0