Bleeeeh dålig

Hei tunnisar!
 
Startvikt:      56.7 i onsdags
Dagens vikt: 54.2
Minus:         2.5 kg
BMI:            21.2
 
Vill inte ens tänka på slutet på denna dag i matväg.
Jag har hur som helst ätit aldeles för mycket så jag orkar inte ens räkna på det. :(

Började väl helt okej med frukost/lunch:
 
•2 hårda bröd, 1 dl fil, makrill, lite ost, grönsaker och lite rökt lax.
Små mängder av allt då.
 
Men sedan så vart jag bortbjuden och jag har märkt att jag har svårast att äta lite när jag är med andra.
Så jag klämde i mig:

• Mycket grönsaker, fetaost (inte den minsta procenten), 2 hårda bröd, 2 ägg, 2 små korvbitar, räkor och massor av nån sås som var på creme fraiche, majonäääs, kryddor, rom.... UUH! Vart en aldeles för stor portion av detta.

Visst var det gott med ihopplock.
men har sådan ångest nu.
Och dagens vikt, som jag tog innan all mat, kommer helt klart vara mycket meeer imorgon!

Men skall försöka att tänka så här nu, att imorrn har jag mycket energi att ta av till träning!
 
Föresten gick på en rätt lång promenad med två andra idag också. Men dom gick långsamt så det rann nog inte av många kalorier då inte ;(
 
Denna dag gissar jag bara kaloriintaget:
In ca 1500? Möjligen mindre, möjligen mer... Pallade bara inte mäta o väga allt detta. Känns som jag ätit flera tusen kossor som tränger i min mage. :(
Ut ca 50 Kcal kanske. Ingen aning faktiskt.
 
fiint
 
 

 
 
 

Kommentarer
Postat av: emma

Jag har också svårt att äta lite när jag är bortbjuden.. :/

Svar: uhuh ;(((
M

2013-03-09 @ 13:17:33
URL: http://tankarnatarmig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0