Dagen hittills

hei!
 
Min dag har sett ut som så här hittills:
 
Intag:
  • 1 st gevaliakopp Tassimo
  • 2 dl mellanfil
  • 0,5 dl Fullkorns havre ringar hallon jordgubb med en hel jordgubbe i
  • 1 glas funlight
Visste inte att det var så mycket kcal i tassimokaffet, får ta och dricka det endast ibland då.
 
Summa: 368 Kcal IN
 
Powerwalk: 30 minuer..
Förbrukat ca 133 Kcal UT
 
plus att jag gjort 30 situps, 30 utfall och 10 armhävningar. Men drar inte av kcal på det.
 
(Alltså fått i mig 235 hittills idag)
 
Sedan kommer jag att jobba i natt. Skall äta mera. Och då blir det en del hemmagjord sallad bland annat.
skall försöka att räkna på salladen sen. Men fan vad jobbigt med alla gram osv...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0