Haha vad fan

heii
 
Jahapp, jag skulle ju handla städa å allt det.
men jag deckade totalt med kläderna på. Var så trött efter vistelse i sthlm.
men de som är bra är att jag inte hunnit äta så jätte jätte mycket idag då.
(om jag jämför med mina andra tidigare dagar nyss hahah).
 
men ska väl vara vaken typ inatt, för jobbar natt imorrn.
så jag hinner väl bli jätte hungrig. hmmm...
nu skulle jag egentligen behöva tips på hur man känner sig mätt trots att man behöver äta.
dricka massa vatten kanske. någonting annat kan jag inte riktigt komma på.
Kaffe brukar fungera på mig rätt bra, men är inte så sugen på det så här kl 22 på kvällen.
 
Intag i dag:
  • 2 hårdbröd 90 kcal
  • en burk makrill 225 kcal
  • 1 varma koppen 90 kcal
Summa: 405 kcal
 
Vågen har jag som sagt inte haft mod till att kliva på än. Jag vet hur tjock den visar att jag är. Typiskt att jag skulle förstöra för mig själv.
 
Nu ska jag nog kika lite ätstörda klipp, dokumentärer osv.
Känns dock som man sett alla. Vill se helt nya ju!
 
:)
 
M så söt. Ska försöka ta lite bilder i vår/sommar i sådan skön miljö som denna tjej.
Älskar att fota.
Men jag är för fet nu ju ;) boho. Bara kämpa vidare :D
Denna bild ger mig massa energi. Blont hår, söta gymkläder (som man knappast kan ha på gymmet i Sverige, hahah trååk), grönska, strand, musik, söthet och smal midja. Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0