Hemfärd

Hei!
 
i dag åker jag hem till min egna kyl och våg. Kommer inte tordas väga mig det första jag gör tror jag. Men när jag väl gör det så söka jag notera här. 
 
jag har ju ätit varje natt här borta.... är ju vaken medans kille jobbat.
men i natt har jag inte ätit mat, eller jo Några godisar då. 
 
Men känner mig inte lika tung denna morgon iaf, bra. 
men ser att magen väller över så det måste ändras på snarast. 
 
Är hemma vid 11 snåret på fm idag. :)
 
Hoppas det går bra för er! Puss
 
 

Kommentarer
Postat av: captivatedminds.blogg.se

Svar: ja, antagligen så vill väl vanliga människor egentligen äta gott hela tiden så att när det kommer fettisdagar osv så blir dom extremt glada :O

2013-03-26 @ 10:21:48
URL: http://captivatedminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0