Hets och fylla

Hey hey nyggingar!
 
Startvikt: 56.7
Degens vikt: 53.4
Minus: 3.3
BMI: 20.9
 
Igår åt jag som sagt bara min lille sallad. Kändes bra. Efter det nalkades det parteyyy och jag hällde i mig en flaska vitt torrt vin. Kalorier men det var jättekul iaf.
 
Trodde jag skulle gå upp av massa vin men gick ner istället, awsome :)

Men idag däremot har vart en riktig hets dag. Men jag ska nog ha en dag då och då där jag får äta det jag gillar, men dock inte i denna stooora mängd som i dag.
 
Mat:
I dag har jag ätit en gryta som min vän gjorde och bjöd på.
Den bestod av typ Massor med grädde, creme fraiche, fläskkött, bacon, champinjoner ost mm! Och jag åt en bamse portion av denna mat!
Till det åt jag även såna långa ätror typ.
Men tog inget ris eller potatis åtminstone.

Efter det var det "söndagsmys" dags med film.
Jaha då måste man ju oftast äta skräp.
Vart Ben&Jerrys, kolasås och jordgubbar för mig. MYCKET!
 
Så ikväll är jag jätteäcklad och vet att vågen kommer vara på plus 6 kilo imorrn typ.
Men funderar på att äta lite imorrn och inte ens väga mig då så jag slipper se skiten.
Och väga mig om någon dag istället.
puss fina ni!
 
Farligt gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0