I Sthlm

Heii fina,
 
Bloggar från killen nu. svårt med surfplatta men får duga. 
 
Nu är jag här och kommer äta mer vanligt ett par dagar. Men ska försöka att åtminstone inte äta stora mängder av den maten. 
 
innan jag kom passade jag på att fasta typ 24 Tim iaf, haha. 
 
Men idag har vi ätit:
oxpytt, 2 ägg, sallad, två hårdbröd med ost. Tog mest av salladen för att det skulle se mycket ut..
2 st ballerina kakor med pepparks smak. Gott som tusan. 
 
kommer försöka skriva under dessa dagar ändå. även om jag äter onyttigt.
 
dagens höjdpungt: 
pojkvän frågar: Har du gått ner i vikt eller nåt? 
 
mihöhöhö vart glad ;)
 
nu är dock magen svullen o är övermätt... Känns inget vidare. Men men får försöka planera för morgondagen. Tror han vill äta nån fet falukorv i ugn. Ska göra massa sallad igen till ;) 
saknar min våg!!!!! 
 
puss <333 

Kommentarer
Postat av: Sara - Hold on be strong

Härligt!
Sv: joo jag vet måste göra det innan blodprov så det är sjukt segt med feber samtidigt :/
Kram!

2013-03-21 @ 14:53:05
URL: http://saraleasofia.blogg.se
Postat av: Josefin

Åh, det är så roligt när någon lägger märke till ens viktnedgång! :D

2013-03-21 @ 16:47:10
URL: http://letusfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0