Minuuuus

hey skinnysar!
 
Startvikt igår 56,7
Dagens vikt 55,7
 
Start BMI 22.1
Dagens BMI 21.8
 
Minus 1 kg
 
Startar min första dag med minus på min våg.
Men det är inte konstigt eftersom jag har ätit så otroolig mycket den senaste tiden och nu har slutat med det för ett par timmar sedan, då försvinner väl massa vätska till en början antar jag.
 
Men igår kväll frossade jag i mig ännu mer, jag tror att min hjärna fattade att jag sedan inte skulle äta lika mycket så mina hände bara drogs till kylen. De vart några hårda brön med makrill och rökt lax samt ostskivor 17% och två körsbärstomater och till sist en smultronyoghurt som var rätt stor.
Jag skäms.
Men nu är det slut på tramset.
 
Jag ska försöka att väga med mesta jag toppar i mig på min matvåg hädan efter eller ta mått med dl osv.
Så jag kan räkna ut Kcal enklare.
 
Nu är frågan hur jag skall börja denna dag på för vis och vad för något jag kan stoppa i min mun utan att bli fet.
Det återstår att se.
 
Ha det fint alla vackra individer där ute!
 
wow
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0