Natt mat osv

Hey smala människor!
 
är fortfarande i Sthlm. Åker hem tis. 
 
Har käka yoghurt, flingor
hårt bröd, lite godis
korvstråganoff.... Hmm 
 
känner mig så jävla fet just nu. Ser inte fram emot vågen när jag kommer hem. Jag menar, jag började ju närma mig mål mer och mer, och nu bliir det ju 3 steg bakåt igen. Jag skäms. Men ändå mår jag lite bra eftersom det är med min kille jag ätit, han låter mig inte äta lite. Han tycker att jag e vacker o bl.a. Bl.a.... Meen det tycker inte jag. 
Jag känner mig bara överviktig. 
o jag har ingen disciplin. Inte bland folk iaf. Ska det behöva vara så? 
Och dessutom fick han gissa min vikt igår... Han gissade på mer än vad jag väger. Betyder det att andra ser mig ÄNNU mer fet örn vad jag redan tror? 
Det betyder att jag måste ligga i ännu hårdare än alla andra smala duktiga o snygga personer... 
Fyfan. 
 
Jag ska ju fan flytta hit snart, ska jag då bli tjock bara för det? Bara för att jag inte kan låta bli att ätandes honom?
Måste lägga upp någon slags plan för det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0