Natt o mat

Hey finingar!
 
Sitter på mitt nattjobb nu. Och kollegan är inte att leka med inatt känner jag.
Så hade en liten stund över så gick till en dator istället för att plita ner några rader här.
 
Kan skriva ner dagens kost hittills. Jag har inte ätit någonting under dagen hemma. Utan jag sparde mig tills jag började jobba mitt pass så jag skulle orka vara här i 11 timmar.
  • Hemmagjord sallad med lite räkor, några fetaost bitar och en skvätt lättdressing. ~170 Kcal
  • Kaffe o lättmjölk, the, funlight och en C-vitaminbrus. ~10 Kcal?
Sedan kommer jag troligtvis äta:
  • varmakoppen med räksmak ~90 Kcal
  • och en apelsin som jag har med mig. Vet ej kalorier i den nu men vi säger ~150. Rätta mig den som kan.
= 420 Kcal in ca
 
Kalorier UT:
Powerwalk 25 minuter ~70 Kcal?
Cykel till och från jobb ~50 Kcal?
Gå massa trappor halva natten på jobb ~50 Kcal?
 
 Alltså på hela dagen kommer det bli 250 kalorier in på ett ungefär.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0