sämst

hej.
 
som ni märker så har jag ätit rätt kasst, därav har jag inte orkat skriva ner allt.
Men det har vart typ det jag skrev igår.
Och idag har jag ätit 2 bananer och lax med gräddig sås och lite grönsaker samt fetaost. (bortbjuden)...
Usch sämst.
 
Jag får försöka att ta nya tag från och med imorgon så jag verkligen har mer koll. Har inte vågat väga mig för jag bara vet att det inte är något att skylta med när jag gått upp 100 kilo typ.
det är inget peppande att blogga om.
 
Men, jag jobbar i helgen och då är det inte frestelser som att äta med vänner åså som kan komma ivägen åtminstone.
 
Så jag kommer äta typ samma hela helgen och ha bättre koll, känns skönt.
 
Så hoppas jag att jag kommer våga att väga mig på måndag och se en siffra som visar minus. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0