Summering gårdagen fatty girl

hej tunnisar!
 
startvik i förrgår: 56,7 kg
Dagens vikt: 55,1 kg
 
Minus: 1,6 kg
 
BMI: 21.5
 
tänkte skriva helheten av gårdagen.
Vill tilllägga att jag jobbade natt så var tvuungen att äta en del då, ett 11 timmars pass är så jäkla dryg utan bra energi.
  • min fil blandning
  • ett antal hårda bröd med lätt ost och rökt lax
  • min hemmagjorda sallad med en skvätt dressing
  • en varma koppen
  • en banan
träning 133 Kcal PW UT
 
Har räknat ut alla råvaror för sig, märken osv.
Och vägt alla grönsaker och delat upp mm.
 
Men jag har inte räknat bort kalorier för lite situps mm och inte heller att jag gick på jobbet i typ 11 timmar i massa trappor osv.
pallar inte räkna på det.
 
Kom upp i 1050 Kcal totalt.
 
(och kanske mindre egentligen då.)
Men bättre att skriva lite mer än vad det är egentligen.
 
Är inte helnöjd men måste käka när jag är uppe massa timmar från kl 08 på dagen till morgonen dagen efter. det vart 22 tim vaken tid.
och 11 timmars drygt jobb.
 
Skal tilläggas att jag skall jobba i natt igen. Kan gissa på en liknande summa denna gång.  får se.
 
Lite thinspo
Duktiga hon, jag känner mig som en valross i jämförelse
 
ooh beeen, lyckans tjej. :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Nej inte alls , tyvärr förstår inte allmän läkare ofta hur fel det kan bli. Man säger det inte ens det till någon som inte har äs.

2013-03-07 @ 18:48:02
Postat av: I

sv: Nej inte alls , tyvärr förstår inte allmän läkare ofta hur fel det kan bli. Man säger det inte ens det till någon som inte har äs.

2013-03-07 @ 18:48:15
URL: http://glasvingar.blogg.se
Postat av: Malin

ta hand om dig fina du, kämpa på <3

2013-03-07 @ 21:57:18
URL: http://hetstaren.blogg.se
Postat av: Josefin

Åh, älska den sista bilden! <3

2013-03-07 @ 22:12:03
URL: http://letusfly.blogg.se
Postat av: Alexandra

Hej, tack! Det är bara att fortsätta jobba framåt och aldrig ge upp! Jag är 163 cm :)

2013-03-08 @ 12:21:57
URL: http://www.wannabeforeverthin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0