Thin?

Hey kära ni.
 
Ännu en ÄtaTränaKännaSigFetEfterMatenBlogg? Mja, möjligtvis. Jag är just nu, enligt mig själv väldigt tjock och jag tål inte med att se mig själv snart. Att då även ha en kille som jag far fram och tillbaka till som älskar att "göda" mig gör det inte bättre. Men varför kan jag inte hålla disciplinen då? Dålig karaktär...Uäääsch...
 
Har haft två förhållanden innan som inte har gjort saken bättre.
"ut o träna med dig", "Du kan inte ha de där kläderna", Feta jävel" är bland annat de fina ord som mer och mer fått mig att fastna i dåliga tankar kring mig och min kosthållning. Och inte ska jag nu bli smal för deras skull, men jag kommer gå förbi dom rakryggad sen när jag är nöjd och flina när dom troligtvis fått ölmagar av allt supande. Moahaha...
 
Varför smal?
Ja ni, varför ha massa fett på kroppen? Inte bra för hjärtat direkt och det är skitfult, ia alla fall på min kropp, med fett som väller över. Vill inte ta på det och vill inte att det skall vara en del av mig.
 
Jag kan tyvärr inte skriva allt detta i min "riktiga blogg" som har rätt många läsare varav massvis med vänner läser den, många skulle inte uppskatta mitt sätt att vilja krympa min feta kropp.
 
Hjälp och råd tar jag tacksamt emot av fler som kämpar.
 
Puss så länge alla stickor!
 
Så vacker
 

Kommentarer
Postat av: Hailie

Sv: Tack så mycket! :D

Svar: ;)
M

2013-03-05 @ 18:37:28
URL: http://thepariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0