thinspo

Heei!!
 
Jag vågar nog inte vga mig i dag.
jag VET ju hur mycket mer jag kommer att väga ju.
Det vore väääldigt konstigt annars.
Oh hur ska jag göra.
Kanske borde gå på toa och sen väga mig.
Haha fan vet jag........... tjoooooooccccccck jaaaaaag!!!!! ;((((
 
Intag idag hittils = inget. funderar på en go kopp kaffe med lite lättmjölk nu och cig och stirra på solen och lyssna på fåglar och bilar. 
 
Titta vilka duktiga tjejer. karaktär!
själv har man karaktär som en åsna, eller mindre! Ha.ha.ha.
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Svar; Åh jag siktar också någonstans där på 4an, 45-48, fast jag vet inte ännu.. Som du sa, man får se hur man ser ut när man väl är där nere!

Men du är redan fin! <3

2013-03-11 @ 15:41:07
URL: http://feelmyheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0