Tjockisfettosceletorya

Hey alla. 
 
Fortfarande här i Sthlm . Är så himla grinig när jag inte har min vååååg!!!! 
 
Och jag har ätit som ett missfoster. Men jag ska ändå skriva det här. Kan inte bara skriva sånt som e bra då ljuger jag för mig själv. 
 
Har blivit yoghurt o flingor (inga lättvarianter här inte) :(..Hårt bröd med kryddmjukast o hård ost, glass med Kolasås (massa hets när han jobbade) jag e sämst. 2 till kakor.
o till middag idag den där förbaskade falukorven med hemmagjort mos o sallad o diverse fetA såser till. 
 
Ja, ni hör ju. Har nog kommit upp i kalorimäng som en vanlig tjockis. Och ju mer av detta jag äter ju mer hungrig bliir jag..illa! 
 
Gick nyss ut på en promenad med hans hundar iaf, men de hjälper inte mkt, åså massa sex på det. Men vad Fan. 
 
Nåja. Nu vet ni hur fet jag e för tillfället. 
 
Hoppas det går bättre för alla duktiga människor!! <3 
 

Kommentarer
Postat av: captivatedminds.blogg.se

Hur ofta solar du? :)

2013-03-22 @ 05:44:15
URL: http://captivatedminds.blogg.se/
Postat av: charlie

Aw gud vad gulligt sagt av dig <3<3 tack snälla! Uppskattar den fina kommentaren

2013-03-22 @ 15:38:01
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0